HU-Főoldal

Angol

Panaszkezelési eljárás

  • Minden fellebbezést vagy panaszt írásban kell megtenni (a panaszos részére a QSCert biztosítja). 14 napon belül QSCert informálja a panasztevőt a megoldás módjáról vagy azokról a lépésekről, amelyeket a vizsgálat során megteszünk és információt nyújtunk a problémakezelés időigényéről is.
  • Abban az esetben, ha a panasz harmadik fél részéről érkezik a tanúsított ügyféllel kapcsolatban, a tanúsított ügyfél vezetőjét felkeressük. Ezzel felülvizsgáljuk, hogy a panasz jogos-e és ha szükséges, rövid határidejű felülvizsgálati auditot indítunk. Amennyiben a harmadik fél általi panasz jogos, akkor annak fontosságától függően a QSCert felfüggeszti/visszavonja a kiadott tanúsítványt.
  • A QSCert informálja a panaszost a végső megoldással kapcsolatban.